Evin Esen Öldü ! 19 Ocak 2012

19 Ocak 2012 Perşembe


Evin Esen, geçirdiği beyin kanaması sonucu hayatını kaybetti.
Sinema ve dizi oyuncusu Evin Esen geçirdiği beyin kanaması sonucu hayatını kaybetti. Akasya Durağı, Çiçek Taksi gibi dizilerin sevilen oyuncusu 63 yaşındaydı.

Evin Esen’in ölümünü yakın arkadaşı sanatçı Nilgün Belgün, Twitter’da “Hayatımın en zor ikinci perdesini oynadım..Akasya Durağı’nda oynayan can dostum Evin Esen’in ölüm haberini aldım iki perde arasi.Başımız sağolsun” diye duyurdu.Akasya Durağı'nda oynayan can dostum Evin Esen'in ölüm haberini aldım iki perde arası.Başımız sağolsun" diye duyurdu.
 Esen'in cenazesi yarın (18 Ocak) Karacaahmet Şakirin Cami'nden kalkacak.

Evin Esen Öldü , Evin Esen Öldümü ,Evin Esen Öldü vefat etti ,Evin Esen Öldü kimdir ,Evin Esen Öldü cenaze töreni , Evin Esen Öldü 19 ocak öldü mü

1 yorum:

Adsız dedi ki...

mekanı cennet olsun nur içinde yatsın..

Yorum Gönder

Düzeyli bir şekilde sizde yorum yapabilirsiniz.
Google üyeliğiniz yoksa anonim olarak yorum bırakabilirsiniz.

 
 
 

Saç Modelleri Yapımında Detaylar

Merak ettikleriniz vardır belki

Saç modelleri ve bakımı hakkında