13 Ocak Adını Feriha Koydum Emirin Ferihaya Okuduğu Seni Öylesine Buldumki şiiri sözlerini oku videosu

11 Ocak 2012 Çarşamba

Bilsemki.Com Bilmek Isteyenlerin Sitesi!

Seni öylesine buldum ki, 
Öylesine kendimden fazla, 
Yalniz sensin gölgesiz,
Ayrilmamacasina yanimda, 
Aklarin arasinda karan, 
Karalarin ortasinda akinla, 

Öylesine istedim ki seni, 
Senden önce, 
Öylesine herseyin içinde, 
Öylesine dışında, 
Gün,gece 

Seni öylesine yasadim ki, 
Inan… 
Artik nereye baktigim belli degil, 
Ne yaptigim belli degil, 
Vardigim sonrasizliktan,
Özdemir Asaf 2 kere okundu


Etiketler: 13 ocak Adını Feriha Koydum Emir Feriha seni öylesine buldumki şiiri videosu,13 ocak adını feriha koydum feriha ve emirin okuduğu şiir seni öylesine istedimki videosu,Adını Feriha Koydum 13 ocak Emirin Ferihaya okuduğu şiir sözleri,adını feriha koydum 43. bölüm fragmanda emir feriha şiiri sözleri dinle,adını feriha koydum 43. bölüm fragmanda emirin ferihaya okuduğu şiir öylesine kendimden fazla videosu,Adını Feriha Koydum Emir Feriha seni öylesine buldumki şiiri sözleri videosu izle,Adını Feriha Koydum Emir Feriha seni öylesine buldumki şiiri sözleri videosu seyret,Adını Feriha Koydum Emir Feriha seni öylesine buldumki şiiri sözleri videosu videosu,adını feriha koydum seni öylesine buldum ki,adını feriha koydum Seni Öylesine Buldum Ki sözler,afk 13 ocak emirin ferihanın okduğu şiir sözleri videosu,emirin ferihaya söylediği şiir seni öylesine buldumki videosu,Emirin okuduğu şiir seni öylesine buldumki şiiri dinle,Emirin okuduğu şiir seni öylesine buldumki şiiri videosu,Emirin okuduğu şiir seni öylesine buldumki şiiri videosu 13 ocak izle,Emirin okuduğu şiir seni öylesine buldumki şiiri videosu 13 ocak seyret,Emirin okuduğu şiir seni öylesine buldumki şiiri videosu 13 ocak videosu,ferihanın okuuğu şiir öylesine istedimki seni vide,ferihanın okuuğu şiir öylesine istedimki seni videosu,öylesine buldum ki seni,öylesine buldum ki seni şiiri,seni öylesine buldum ki,Seni Öylesine Buldum Ki kim söylüyor,seni öylesine buldum ki öylesine kendimden fazla dinle,seni öylesine buldum ki şiir,seni öylesine buldum ki şiiri,seni öylesine buldum ki sözleri,seni öylesine buldumki siiri,seni öylesine buldumki şiiri sözleri videosu,Seni Öylesine Düşündüm Ki,siir seni oylesine buldum ki

0 yorum:

Yorum Gönder

Düzeyli bir şekilde sizde yorum yapabilirsiniz.
Google üyeliğiniz yoksa anonim olarak yorum bırakabilirsiniz.

 
 
 

Saç Modelleri Yapımında Detaylar

Merak ettikleriniz vardır belki

Saç modelleri ve bakımı hakkında